Гарантійне обслуговування

Гарантія на смартфони 12 місяців, на аксесуари 14 днів, офіційна від інтернет-магазину Bronefon.com.ua! Гарантійний талон іде в комплекті з гаджетом! Гарантійний термін починається з дати покупки товару. Ми сподіваємося, що покупка зроблена у нас буде радувати вас довгі роки.
Усі мобільні телефони, представлені в нашому магазині, перед продажем перевіряються та тестуються нашими співробітниками. Кожен телефон проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму. У наших покупців часто виникають питання щодо подальшого гарантійного та сервісного обслуговування, а також щодо обміну придбаного товару. Тут ми намагатимемося навести повний список правил гарантійного обслуговування та обміну придбаних товарів у нашому інтернет-магазині. Доказом гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний талон.
Перевірка комплектації та відсутність дефектів у товарі проводиться під час передачі його покупцю.
Інтернет-магазин не відповідає за якість доставки транспортної компанії. Перевірити товар на наявність механічних пошкоджень у поштовому відділенні. У нашому інтернет-магазині діє гарантія на всі товари згідно із законодавством України.
У разі виникнення "гарантійного випадку" телефон направляється до сервісного центру для здійснення ремонту.

Безкоштовне гарантійне обслуговування не здійснюється у випадках:
• недотримання правил експлуатації;
• втрата гарантійного талону;
• ремонту не уповноваженими на це особами, його розбирання чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
• випадкові ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння до корпусу сторонніх предметів);
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням у мережі;
• пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
• пошкодження, що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
• дефекти, спричинені вірусами внаслідок несанкціонованого з Вашого боку або з боку третьої особи до послуг, інших облікових записів, комп'ютерних систем або мереж.
Гарантія не розповсюджується на скло, тачскрин, LCD, зарядні пристрої, акумулятори, захисні плівки, USB-кабелі.
Пересилання телефону кур'єрською службою для сервісного обслуговування здійснюється за рахунок покупця.