Протягом 14 днів товар можна повернути згідно зі ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів", якщо:
1. З дня покупки пройшло трохи більше 14 днів;
2. Товар новий, у непорушеній упаковці, без слідів збирання, встановлення та використання;
3. Збережено всі пломби, ярлики, заводське упакування, товарний чек.
Товар поверненню не підлягає, якщо:
1. З дня покупки пройшло більше 14 днів (за винятком дня замовлення);
2. Порушена упаковка, була у складанні чи вживанні;
3. Товар із пошкодженнями, сліди від використання.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця (якщо товар передається кур'єрською службою).
Докладніше про обмін та повернення товару, обмін та повернення можливе за умови:
• безпеки цілісності упаковки;
• наявність всіх комплектуючих (батареї, заряджання, інструкція тощо)
• наявність товарно-транспортної накладної кур'єрської служби (якщо доставка купленого Вами товару здійснювалася кур'єрською службою) з датою отримання товару;
• наявність захисних плівок на дисплей та задню кришку телефону (за наявності);
• наявність гарантійних наклейок та пломб;
• відсутність слідів використання – товар не був у вжитку, програмне забезпечення не зазнавало змін (на лічильнику не більше 5 хвилин розмови);
• відсутність слідів ушкоджень, потертостей, подряпин, механічного впливу, деформації корпусу, впливу рідини, тварин та комах (наявність товарного вигляду).
• безпеки цілісності упаковки;
• наявність всіх комплектуючих (батареї, заряджання, інструкція тощо)
• наявність товарно-транспортної накладної кур'єрської служби (якщо доставка купленого Вами товару здійснювалася кур'єрською службою) з датою отримання товару;
• наявність захисних плівок на дисплей та задню кришку телефону (за наявності);
• наявність гарантійних наклейок та пломб;
• відсутність слідів використання – товар не був у вжитку, програмне забезпечення не зазнавало змін (на лічильнику не більше 5 хвилин розмови);
• відсутність слідів ушкоджень, потертостей, подряпин, механічного впливу, деформації корпусу, впливу рідини, тварин та комах (наявність товарного вигляду).